WordPress knowledge base theme
WordPress edit code
docly is a powerful, responsive and high-performance online documentation WordPress theme that can help you quickly develop documentation for your next product. You can effectively create documentation for documenting APIs, frameworks, plugins, software, templates, any type of product. It includes a lot of elements to make your documentation interactive and efficient. This theme is fully responsive and compatible with mobile devices.
Docly has some amazing tools that will help you create your product documentation in an interactive and easy to read way. Here are some key features that make the theme better than other knowledge base themes.
Header php wordpress
This article is a ROUGH DRAFT. The author is still working on this document, so please do not edit this without the author's permission. The content within this article may not yet be verified or valid. This information is subject to change.
You may find that you need the same feature to be available for more than one main or "parent" theme. If that is the case, the feature should be created in a plugin instead of a functions.php for the specific theme. This may include template tags and other specific functions. Functions contained in plugins/plugins will be seen by all themes.
The single post template. This is used when querying a single publication. For this and all other query templates, index.php is used if the query template is not present.
The single post template used when a single post from a custom post type is queried. For example, single-book.php would be used for displaying single posts from the custom post type named "book". index.php is used if the query template for the custom post type is not present.
Tema inspiro wordpress
- CARACTERÍSTICA AÑADIR 1: Añadida una opción "Tiene Archivo" dentro de "Opciones manuales > knowledgebase > Post Type & Breadcrumb Settings" que permitirá a los usuarios elegir si el tipo de post tendrá o no una URL de archivo de tipo post.
- CARACTERÍSTICA AÑADIDA 5: Posibilidad de seleccionar "Color del texto del título" y "Color normal del enlace" personalizados para la "Barra de título de página". (Secciones afectadas de la Barra de Título de Página: 'Bbpress/Foro', 'KB - Categoría/Página de Etiquetas', 'KB - Página Única', 'DOC - Categoría/Página Única', 'FAQ - Categoría/Página Única', 'Página 404', 'Blog - Publicación Única' y 'Página de Búsqueda')
- AÑADIR CARACTERÍSTICA 11: Opciones de "Diseño de Categoría/Página Única" de la documentación (opciones manuales > Documentación > Página Única/Categoría), el usuario administrador puede seleccionar el diseño como "Estilo 1" o "Estilo 2" para la página Única/Categoría DOC.
- MEJORA 3: VC Shortcode: "KnowledgeBase", "KnowledgeBase - Category Landing Style", "KnowledgeBase - Single Category Records", "Documentation - Tree View Ajax Load Post", "Inline Documentation", "FAQ - Single Category Records" y "KnowledgeBase - Tree View".
Editar tema wordpress con elementor
Nota: El Creador de temas Elementor es una función que solo está disponible con Elementor Pro. Por lo tanto, para configurar su página de archivo de documentos con Elementor, asegúrese de que Elementor Pro está activado e instalado en su sitio de WordPress.
Abre tu panel de WordPress y navega hasta Templates→ Theme Builder. Haga clic en el botón 'Agregar nuevo', elija 'Docs Archive' como su tipo de plantilla y luego haga clic en el botón 'Create Template' como se muestra a continuación.
Desde Consulta, usted puede 'Incluir' o 'Excluir' cualquiera de sus múltiples categorías de base de conocimiento utilizando estas dos características. Además, si lo desea, puede establecer la Caja por Página, Desplazamiento, Ordenar por, y Ordenar en ascendente o descendente.
Desde la pestaña 'Estilo', puede dar estilo al diseño de sus múltiples bases de conocimiento configurando las secciones 'Caja', 'Icono', 'Título', y 'Recuento'. Puede realizar cambios en cada una de estas secciones de diseño y modificar la perspectiva predeterminada según sus preferencias.
Además, si lo desea puede cambiar cada una de las páginas de archivo de categorías de cada base de conocimiento. Para ello, debe navegar de nuevo a Plantillas → Creador de temas y crear una nueva página de archivo de documentos como la que se muestra en el paso 1.